Розкрутка сайту в ТОП-10 GOOGLE
Просування сайту в пошукових системах, або SEO — комплекс заходів, націлених на зростання позицій сторінок у результатах тематичної видачі.
Розкрутка в топ-10 Google дає можливість отримати стабільний потік органічного трафіку, який добре конвертується у цільові дії.
ЩО ВХОДИТЬ У ПРОПОЗИЦІЮ
SEOCrowd пропонує послуги розкручування та оптимізації сайту під ключ. Ми працюємо з різними категоріями клієнтів та застосовуємо комплексний підхід:
- формування систематизованого семантичного ядра;
- розробка структури сайту з урахуванням кластеризації ключових слів;
- аналіз ресурсу щодо наявності помилок технічного характеру;
- усунення виявлених проблем;
- формування загальної стратегії розкручування сайту;
- оптимізація юзабіліті;
- підготовка та публікація якісного текстового та графічного контенту;
- формування зовнішніх посилальних зв’язків;
- аналіз виконаної роботи та динаміки зростання позицій;
- тестування, внесення необхідних правок та подальші поліпшення.
Вочевидь, що пошукове просування сайтів є складним та ресурсомістким завданням. Але вихід у топ-5 – одна з ключових конкурентних переваг.
ЧОМУ ІНВЕСТУВАТИ В SEO ВИГІДНО
Розкрутка в пошуку продовжує вважатися одним із найефективніших напрямків інтернет-маркетингу. Можна виділити такі основні причини розвивати цей канал залучення клієнтів та генерації продажів:
Комунікація з лояльною цільовою аудиторією
З пошуку на сайт переходять користувачі, які спочатку зацікавлені в інформації чи продуктах, які бізнес може запропонувати на сторінці. Розширена структура проекту дозволяє точково контактувати з різними зрізами цільової аудиторії.
Понад 85% людей довіряють результатам органічного пошуку
Більшість користувачів із деяким сумнівом ставляться до реклами у видачі, тому намагаються переходити за звичайними посиланнями. Слід зазначити, що це впевненіша і розуміє аудиторія, тому конверсія такого трафіку набагато вища, ніж імпульсивних рекламних переходів.
Низька вартість отримання заявки
Ефективна пошукова оптимізація сайту дозволяє досягти значного зниження витрат на залучення одного клієнта. Коли основний пул перспективних запитів буде виведено у топ-10, витрати на підтримку позицій різко скоротяться. При цьому проект продовжуватиме отримувати стабільний трафік, що відповідає активності попиту за ключовим словом. З інвестиційної точки зору, рішення замовити комплексне SEO є вдалим вкладенням коштів у розвиток онлайн-проекту. Це пояснюється тим, що на відміну від реклами ефект від просування сайту в інтернеті зберігається протягом тривалого часу навіть при повній зупинці фінансування.
ЯКОМУ БІЗНЕСУ ПІДХОДИТЬ РОЗКРУЧУВАННЯ В ПОШУКОВИХ СИСТЕМАХ
Пошукова оптимізація рекомендована у таких випадках:
- сайт має розгалужену багатосторінкову структуру;
- проект спрямований на продаж типових та/або популярних товарів;
- Цільова аудиторія активно користується інтернетом для пошуку інформації про продукт.
Просування в пошуку не підійде, якщо:
- сайт має односторінкову структуру типового лендінгу. Цей формат дуже обмежує можливість оптимізації під різні кластери ключових слів, а такі сайти зазвичай не викликають «довіри» у пошукових систем;
- цільова аудиторія більше орієнтована на соціальні мережі та/або відеохостинги;
- компанія продає продукт, про який ще ніхто не знає, тому його не шукають у пошукових системах. У такому випадку послуги класичного SEO буде марними, якщо загальна стратегія просування не включатиме кампанію з інформування потенційних клієнтів і вигідного позиціонування продукту. Вартість виведення ринку нового продукту доступна лише великим компаніям.
ЧОМУ В SEO ВАЖЛИВО ЗАЙНЯТИ НАЙВИЩІ ПОЗИЦІЇ
Авторитетним міжнародним виданням Search Engine Watch було проведено дослідження, результати якого виявилися дуже показовими:
53% — саме стільки органічного трафіку одержують сайти, які знаходяться на першій позиції. Люди просто довіряють пошуковим системам, тому більшість із них відразу переходять на ресурс, який алгоритми вважали найрелевантнішим і якіснішим.
77% — переходів загалом отримують проекти, які перебувають у перших трьох позиціях видачі. Сукупність цих місць найчастіше визначають як генератор пошукового трафіку. Знаходження сайту у топ-3 є гарантією отримання стабільного конверсійного трафіку.
23% — це зразковий обсяг користувачів, які клацають за посиланнями, що знаходяться нижче третьої позиції. Але слід зазначити, що 90 % переходів у цій категорії припадають першу сторінку результатів видачі.
Отже, практично весь органічний трафік розподіляється між сайтами, які знаходяться у топ-10 результатів пошуку. Але що вище позиція проекту першій сторінці, то більше цільових переходів він отримує. Отже мінімально прийнятним результатом просування під ключ можна вважати вихід сторінок сайту в топ-10 видачі за релевантними запитами. Стабільна присутність сайту на першій сторінці Google дає можливість відмовитись від контекстної реклами, ціна на яку останнім часом невиправдано збільшилася.
ЯКІ РОБОТИ ВКЛЮЧАЄ КОМПЛЕКСНЕ SEO ВІД SEOCrowd
Ефективне пошукове просування — це командна діяльність цілої групи фахівців, які орієнтовані на заздалегідь розроблену стратегію. Деякі роботи виконуються послідовно, а прогрес іншим може досягатися паралельно. Але всі види робіт можна поділити на базові напрямки.
Формування семантичного ядра
Фахівці аналізують тематику бізнесу клієнта, а також поведінку цільової аудиторії. Ця інформація в комбінації із спеціальними аналітичними інструментами дозволяє з’ясувати, якими фразами користуються люди для пошуку вашого продукту в Інтернеті. Зібрана семантика структурується та сегментується з урахуванням конкурентності, популярності та тематичного спрямування.
Перевірка сайту на наявність обмежень
Цей крок необхідний для того, щоб визначити наявність або відсутність санкцій з боку пошукових систем. Немає сенсу просувати песимізований сайт, оскільки фінансові та трудові ресурси будуть витрачені без належної ефективності. Якщо обмеження є, то фахівці займуться зняттям санкцій. Це складне, але цілком реалізоване для професіоналів завдання.
Технічний аудит
Пошукові системи висувають цілком конкретні вимоги до сайтів. Аналіз спрямовано те що, щоб виявити технічні невідповідності. Для цього ресурс перевіряється за великим чек-листом, який включає кілька десятків пунктів. В процесі роботи сайту різні проблеми можуть виникати довільно, аудит проводиться регулярно.
Внутрішня оптимізація та виправлення помилок
У цьому етапі проводяться роботи, створені задля усунення недоробок, виявлених під час технічного аналізу. Фахівці видаляють дублі сторінок, працюють з редиректами, проводять перелінкування та інші необхідні роботи.
SEO-аудит
Ця частина просування полягає в аналізі факторів, які максимально впливають на результати ранжирування. Структура сайту приводиться у відповідність до семантичного ядра. Визначаються слабкі місця, які негативно позначаються на юзабіліті та якості поведінкових факторів.
Наповнення контентом
Відповідно до заздалегідь складеного плану створюються та публікуються матеріали. Особливу роль пошуковому просуванні грають тексти. Вони мають бути інформативними, унікальними та корисними. Ми створюємо якісний оптимізований контент, який одночасно подобається користувачам та алгоритмам пошукових систем.
Формування зовнішнього посилального профілю
Незважаючи на гучні заяви представників Google, зв’язки з іншими сайтами продовжують враховуватись. Більш того, без хорошого профілю посилання можна не розраховуватися на високі позиції за конкурентними високочастотними запитами. Ми завжди використовуємо надійних донорів, а лінки публікуються серед якісного тематичного контенту.
ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО SEO ПЕРЕД ОСТАТОЧНИМ ВИБОРОМ ПІДРЯДНИКА
Обіцянка 100% виходу в топ
У професійному SEO не може бути гарантій отримання певних місць у видачі. На ранжування в пошуковій системі впливають сотні змінних чинників, які неможливо врахувати під час прогнозування результатів просування. Також не можна забувати, що багато конкурентів теж вестиму активну боротьбу за позиції на вершині пошукової видачі. Єдине, що можна гарантувати, це позитивну динаміку позицій і збільшення цільових переходів на сайт.
Універсальна методика просування
Усі оптимізатори у своїй роботі орієнтуються на загальнодоступні рекомендації та вимоги пошукових систем. Але єдиного ефективного сценарію розкрутки сайту немає. Кожен фахівець спирається на отриманий досвід, власні дослідження та отримані глибокі знання. Тому не варто серйозно сприймати думку багатьох фрілансерів, які стверджують, що просування у SEO-студії – це лише зайві витрати, тому що всі працюють однаково.
Дешева розкрутка у пошукових системах
Недороге SEO існує, але це буває тільки тоді, коли сайт вже займає гідні позиції по основному пулу запитів, весь контент на сторінках якісний, технічні помилки відсутні, а профіль посилання радує розгалуженістю. У такій ситуації витрати на SEO справді значно скорочуються. Але перші етапи просування дуже трудомісткі, що потребує вкладення істотних ресурсів.
Швидке SEO
Якщо створюється тимчасовий сайт або бізнес терміново потребує продажу, тут допоможе тільки контекстна або таргетована реклама. З огляду на особливості роботи алгоритмів пошукових систем швидке просування пошуку просто неможливо. Наприклад, усі нові сайти на півроку поміщаються в умовну «пісочницю», з якої не можна потрапити в топ видачі незалежно від маніпуляцій, що виробляються. Також швидкість зростання позицій дуже прив’язана до конкуренції. Тому якщо вам пропонують послуги SEO з результатами вже за кілька тижнів, це потрібно сприймати як яскраве підтвердження низької кваліфікації оптимізатора.
Чому позиції сайту можуть впасти
З цією неприємною ситуацією особливо часто стикаються бізнесмени, які після досягнення гарного та стабільного ефекту від SEO відмовляються від співпраці з оптимізаторами. У підсумку витрати на пошукове просування падають до нуля, але й позиції довго утримуватись не зможуть. Справа в тому, що пошукові системи активно розвивають свої алгоритми ранжирування, а також періодично кардинально змінюють правила гри. Постійне співробітництво із SEO-студією дозволяє бути впевненим у тому, що сайт повністю відповідає вимогам пошукових систем. Також не можна забувати про те, що якщо ви припинили роботи в напрямку пошукового просування, то і конкуренти пішли тим самим шляхом.
Сайт у топ-10 — це гарантія успішності бізнесу
Це дуже поширена, але все ж таки помилка. Присутність компанії на вигідних позиціях у тематичній пошуковій видачі слід розглядати як хороше джерело трафіку. Але ці переходи мають ефективно конвертуватися у продажі. Якщо компанія не зможе запропонувати потенційним клієнтам вигідну пропозицію та якісний офлайн-сервіс, то всі зусилля оптимізаторів підуть нанівець. Потрібно розуміти, що SEO-фахівці не можуть відповідати за ефективність роботи відділу продажу, служби доставки та інших бізнесових служб. Тому з просування сайту керівнику потрібно оптимізувати комерційні чинники.
Просуваємо лише під одну пошукову систему
Багато бізнесменів вважають, що не варто окремо платити за розкручування в Google, якщо можна оплачувати лише роботу, спрямовану на покращення позицій. Таке рішення може бути справедливим, якщо основна частина цільової аудиторії користується російською пошуковою системою. Але Google практично навпіл ділить вітчизняний ринок із Яндексом. Отже, зазвичай доводиться орієнтуватися на обидві платформи. Принципи SEO практично не відрізняються: усі хочуть бачити на вершині видачі корисні, зручні, інформативні та безпечні сайти. Але іноді для виходу в топ за популярними запитами доводиться створювати різні сторінки одного продукту.
Економія шляхом використання чужого контенту
У сучасному просуванні текстовий вміст грає найважливішу роль. За матеріалами алгоритми навчилися визначати тематику, інформативність та потенційну корисність сторінки. Але також добре роботи виявляють факти крадіжки контенту. Звичайно, хороші тексти коштують досить дорого, але без них не обійтися. За публікацію скопійованої у конкурента статті у кращому разі ранжування визначить місце сторінки на задвірках видачі. Але систематична публікація плагіату неминуче призведе до загальної песимізації ресурсу, а також до накладення неприємних санкцій, що обмежують.